(შე−მო−დის სანდ−რო ბურ−თით ხელ−ში)
-ეხ,რა კარ−გად ვი−თა−მა−შე,
ვბურ−თა−ობ და დავხ−ტუ−ნავ,
არც ლექ−სე−ბის სწავ−ლა უნ−და,
არც ა−თამ−დე თვლა უნ−და.
გა−დახ−ტი და გა−ი−ქე−ცი,
აქეთ-იქით,ჩქარ-ჩქარა,
სი−მარ−დე−ში ვერ მა−ჯო−ბებს,
ვერც კურ−დღე−ლი ნა−ცა−რა.
(შე−მო−დის მე−ზობ−ლის გო−გო ნა−ნა)
-რა−ტომ ბაღ−ში არ ი−ყა−ვი,
ი−ცი დღეს რა ვის−წავ−ლე?
კარ−გი ლექ−სი რომ გვას−წავ−ლის
სი−კე−თეს და სი−მართ−ლეს.
(ი−ცინის სანდ−რო)
-აუჰ,დედა რა მომხ−და−რა?!
ლექ−სი და−უს−წავ−ლი−ა,
დი−დი რა−მეც და−მი−ხე−დეთ
მეტიჩარას,პრან−ჭი−ას.
-კი−დევ ი−ცი,დღეს რა ვნა−ხე?
თუ−თი−ყუ−ში ლა−მა−ზი.
სულ გალობდა,ჭახჭახებდა,
ჩვენც დაგ−ვი−წყო თა−მა−ში.
ა−თამ−დე თვლა ხომ ვის−წავ−ლე,
სულ და−გითვ−ლი შენს თი−თებს,
აბა,ხელები მაჩ−ვე−ნე,
დათვ−ლა სულ არ მა−ში−ნებს.
(ხე−ლებს გა−მოს−ტა−ცებს)
-ამ პრან−ჭი−ას და−მი−ხე−დეთ,
თმა კიკინას,ტირიას.
თუ ეგ−რე გა−ე−ჯიბ−რე,
ჩვენ მე−ზო−ბელ მი−რი−ანს.
მი−რი−ან−მა კი−თხვაც ი−ცის,
წერს კი−დევაც ლა−მა−ზად,
ზღაპ−რებს თვი−თონ−ვე გვი−კი−თხავს
გა−მოთქ−მით და თა−მა−მად.
-მირიანი?ის ხომ ჩვენ−ზე
გა−ცი−ლე−ბით დი−დია,
მთე−ლი ხუ−თი წლით უფ−რო−სი,
თერთ−მე−ტი წლის ბი−ჭი−ა.
-თერტ−მე−ტი წლის,თერთ−მე−ტი წლის,
თქვი რას ნიშ−ნავს თერთ−მე−ტი?
ა−რა−ფე−რიც შენ არ ი−ცი,
ბა−ქი−ა ხარ,ჩერჩეტი.
-ბა−ქი−ა ვარ?აბა,ერთი
და−ვით−ვა−ლო მის−მი−ნე,
თვლა დღეს ბაღ−ში დავის−წავ−ლე,
კარ−გი ყუ−რით მის−მი−ნე.(თვლის ა−თამ−დე)
სულ მა−ლე კი მეც სკო−ლა−ში,
დე−და−ე−ნას გა−დავშ−ლი ,
და ა−რა−ვის არ და−ვუთ−მობ
პირ−ვე−ლო−ბას სწავ−ლაში.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
მხარი დაუჭირეთ გუნდურ მუშაობას
როგორც კი თქვენი ბავშვი დაიწყებს სკოლაში სიარულს, ის დღის განმავლობაში დაახლოებით 4-5 საათს გაატარებს თანატოლებთან და მასწავლებლებთან ერთად და მიიღებს მონაწილეობას სხვადასხვა ჯგუფურ აქტივობებში. მან უნდა ისწავლოს გუნდურად მუშობა იმის უზრუნველსაყოფად, რომ ესაუბრებოს სხვა ბავშვებს და ჩაერთოს კომუნიკაციაში. მიუხედავად იმისა, რომ ის სახლში შეიძლება იყოს ყურადღების ცენტრში და მისი ყველა მოთხოვნა უმალ სრულდებოდეს, მან უნდა გაიაზროს, რომ იგივე სიტუაცია არ დახვდება სკოლაში. ბავშვის თანატოლებთან შეთავსების უზრუნველსაყოფად, საჭიროა მას ასწავლოთ გუნდური მუშაობა, რომლისთვისაც აუცილებელი უნარები შეგიძლიათ სახლში თამაშით განუვითაროთ
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
ტყეინგა ქორდელი |
|
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
|
თამარ მეფესხალხური |
|
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
ნუციკო და მარიკოლუარა ჭანტურია |
|
შვლის ნუკრის ჩივილილუარა ჭანტურია |
|
იავნანახალხური |
|
არ მარგოხალხური |
|
სახლობანანოდარ დუმბაძე |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო