გი−ო ხდე−ბა სა−მი წლის,
გა−მო−იც−ნობს რ ი ც ხ ვ ე ბ ს!
ბე−ბო უ−წერს ლექ−სებს
იქ−ნებ უფ−რო მიხვ−დეს!
....
დათვ−ლას სწავ−ლობ თი−თებ−ზე...
უკ−ვე ითვ−ლი, ითვ−ლი,
ერ−თი−ა−ნი, ო−რი−ა−ნი?
რა იქ−ნება რ- - - - ი
ჯერ ერთ ხელ−ზე და−ით−ვა−ლე,
უკ−ვე პა−სუხს მიხვ−დი?
ერთ ხელ−ზე რამ−დე−ნი თი−თი გაქვს,
უნ−და მი−თხრა რი−ცხვი!
ჩვენ ხე−ლებ−ზე თი−თე−ბი,
რისთ−ვის გაგ−ჩე−ნი−ა?
ო−რი−ვე ხელ−ზე თი−თე−ბი,
ნე−ტავ რამ−დე−ნია?ა- ი
კ ე ნ ტ ი და ლ უ წ ი
რი−ცხვს ორ ო−რად და−ვაჯ−გუ−ფებთ,
და დაგვრ−ჩე−ბა ერ−თი,
ა−ბა ამ რი−ცხვს რა და−არქ−ვეს?
რო−გო−რი−ა? კ- - - ი
რი−ცხვს ორ ო−რად და−ვაჯ−გუ−ფებთ ,
შრო−მა ი−ყო ფუ−ჭი?!
ა−ბა,ამ რი−ცხვს რას ვუ−წო−დებთ?
რო−გო−რი−ა ? ლ- - - ი
1 დან 20 მდე
1.თით−ქოს მარ−ტო დარ−ჩა,
ა−რა−ვინ ჰყავს გვერ−დით,
და ეს რი−ცხვი რო−მე−ლი−ა,
რამ−დე−ნია? ე - - ი
2.მარ−ტო არ ხარ, შე−ი−ძი−ნე
უკ−ვე მე−გო−ბა−რი,
შენ და ის ,რამ−დე−ნი ხართ?
რამ−დე−ნი და ო-ი.
3. ო−რის შემ−დეგ უნ−და მი−თხრა,
ნე−ტავ რა რი−ცხვია?
პირჯვ−რის წე−რის დროს თი−თე−ბი,
შენც ხომ შე−გიკვ−რი−ა. ს- - - ი
4. ორს რომ ო−რი მი−ვუ−მა−ტოთ,
თქვი რამ−დე−ნი გახდე−ბა?
ცე−რა თი−თი ზედ−მე−ტი−ა...
მე−რე შე−მობრ−ძან−დე−ბა. ი- - ი
5. და ერთ ხელ−ზე თი−თე−ბი
და−ით−ვა−ლე ახ−ლა
ო−თხის შემ−დეგ რი−ცხვი,
ეს რამ−დე−ნი გახ−და? ხ- - ი
6. სამს რომ სა−მი მი−ვუ−მა−ტოთ,
რამ−დე−ნია ნე−ტავ?
ხუ−თის რომ ერ−თი მი−ვუ−მა−ტოთ,
პა−სუხს ა−მით ვხე−დავთ!
ე- - - ი
7. სა−მისა და ო−თხის ჯა−მი,
ექვ−სის შემ−დეგ მო−დის,
გამო−იცან რა რი−ცხვია?
წელ−ში ჯო−ხით მდგო−მი.
შ - - - ი
8. და ო−რი წრე, უ−სას−რუ−ლო...
ერთ−მა−ნეთს რომ და−ას−კუ−პეს,
შვი−დის შემ−დეგ რა რი−ცხვია?
ა−ბა, მი−თხარ, და−ას−რუ−ლე.
რ - ა
9. თავ−და−ყი−რა ექვ−სი−ა−ნი,
გამო−იცან ახ−ლა,
მუ−ცე−ლი აქვს ზე−ვით,
და კუ−დი კი დაბ−ლა,
ც - - ა
10. ერ−თი−ა−ნის გვერ−დით ,
გა−ჩე−ნი−ლა ნუ−ლი...
ორ ხელ−ზე რამ−დე−ნი თი−თია?
გის−მენ გა−ნა−ბუ−ლი!
ა- ი
11.ა−თის შემ−დეგ, ერ−თით მე−ტი,
რა იქ−ნება? თერთ - - - ი
ა−თის შემ−დეგ , ორ- მე−ტი,
პა−სუ−ხი−ა თორ- - -ი
20. გაგრ−ძე−ლე ა−სე
და ის−წავ−ლე დათვ−ლა,
ამ ცხრამე−ტის შემ−დეგ,
უკ−ვე ო−ცი გახ−და!
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
ორივე მხარისთვის მნიშვნელოვანია სხვადასხვა აქტივობებისთვის რეჟიმის დაწესება, იქნება ეს თამაში, კვება, საჭმელი, ძილი თუ სხვ. ის არა მხოლოდ ასწავლის დისციპლინას, არამედ დაგეხმარებათ საკუთარი დროის ეფექტურად მართვაში. გარდა ამისა, თქვენ არ მოგიწევთ თქვენი შვილის კუდში დევნა ყოველწამს.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები სწავლაზე
სამწუხაროდ, სხვა ამავე ზომის ლექსები, რომელიც ამავე კატეგორიებშია, ვერ მოიძებნა | |
უფრო მცირე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები სწავლაზე
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები სწავლაზე
დათვის ბელინათია ჯანაშია |
|
ზარიშოთა ამირანაშვილი |
|
მზრუნველი ნუცამანანა ქურდაძე |
|
ზაზა და ფანქარიელენე სალარიძე |
|
ზარებიმანანა ტონია |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო