გაზრ−დი−ლა გო−გო ა−ნი−ტა
ცნო−ბის−მოყ−ვა−რეც გამხ−და−რა
კი−თხვებ−ზე რაც მან და−მის−ვა,
ხან მაქვს პა−სუ−ხი, ხან ა−რა:
თუ დიდ−ხანს დიდ−ხანს ვი−ცხოვ−რებთ,
მო−გო−ნე−ბებს სად ვი−ნა−ხავთ?
რო−ცა ტყუ−ი−ლებს ვი−გო−ნებ,
შენ მა−ინც რა−ტო გიყ−ვარ−ვარ?
ეს უ−დარ−დე−ლი ბავშ−ვე−ბი,
რო−გორ ხდე−ბი−ან დი−დე−ბი?
რო−ცა ვიზრ−დე−ბით, რას ვშვე−ბით?
დე−დე−ბი ა−ღარ გვჭირ−დე−ბით?
რო−დის გვირ−ჩე−ბა ბო−ლო−ჯერ,
ჩვე−ნი ცელ−ქო−ბის ია−რა?
ა−ღარ ვა−ხა−რებ გო−გონებს,
რომ წყე−ნამ გადამია−რა?
ეს მე−გობ−რო−ბა სად წა−ვა?
დი−დებს არ უნ−დათ თა−მა−ში?
სიყ−ვა−რუ−ლი ვინ გვას−წავ−ლა?
ბრა−ლი ვის დავ−დოთ ა−მა−ში?
ა−ღარ გავ−სინ−ჯავთ ნამ−ცხვრის ცომს?
ყელს ა−ღარ გვატ−კენს ნა−ყი−ნი?
ა−ღარ გავ−ლო−კავთ ბო−ლო კოვზს,
ჭამა-სმისაგან დაღ−ლილ−ნი?
ა−ნი−ტას არც კი ა−წუ−ხებს
რომ მას ამ−დე−ნი კი−თხვა აქვს,
რად−გან ფიქ−რობს, რომ პა−სუ−ხებს
თა−ვის დე−დი−კო ი−ნა−ხავს.
ჩე−მო პატა−რა შე−გირ−დო,
პა−სუ−ხებს ნუ ს−თხოვ დე−დი−კოს,
ყვე−ლა−ფერს თა−ვად შე−ი−ტყობ,
რო−ცა ცხოვ−რე−ბას შე−იც−ნობ.
ჩვენც ხომ ვი−ყა−ვით ბავშ−ვე−ბი,
და გვა−ში−ნებ−და დი−დო−ბა,
გა−ვი−ზარ−დეთ და რას ვშვე−ბით?
შეს−რულ−და ყვე−ლა პი−რო−ბა?
ჩვე−ნი ბავშ−ვო−ბის დღე−ე−ბი
სულ ჩვენ−თან ერ−თად იქ−ნე−ბა,
დაგვრ−ჩე−ბა მო−გო−ნე−ბე−ბი-
მეხ−სი−ე−რე−ბა ი−ნა−ხავს.
მე ი−სევ ვსინ−ჯავ ნამ−ცხვრის ცომს
და მა−ინც მიყ−ვარს ნა−ყი−ნი,
ი−სევ მა−ხა−რებს ზღაპ−რის დრო,
თუნდ ვი−ყო ძალ−ზე დაღ−ლი−ლი.
დი−დებს ზრუნ−ვა არ გვჭირ−დე−ბა?
ა−მას ნამდ−ვი−ლად მო−ე−ლით?
თუ ყო−ჩა−ღო−ბა მ−წყინ−დე−ბა,
მეც დე−დას ვუხ−მობ ყო−ველთ−ვის.
მე−გობ−რე−ბიც არ მი−დი−ან,
თა−მა−ში ოდ−ნავ იცვ−ლე−ბა.
წყება-გაბუტვაც ხში−რი−ა
მე ვუ−რიგ−დე−ბი პირ−ვე−ლად.
სიყ−ვა−რულს შენ მე გას−წავ−ლი,
შენ კი სხვებს უნ−და გა−დას−ცე,
ამ გრძნო−ბას არ აქვს სა−ზღვა−რი
და ყვე−ლას უნ−და გა−დასწვ−დე.
ამ−რი−გად, ჩე−მო პატა−რავ,
ბავშ−ვო−ბა სი−ხა−რუ−ლი−ა,
და რა−მაც დი−დი გაგვ−ხა−და,
ზუს−ტად ეს სიყ−ვა−რუ−ლია.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
არ შეზღუდოთ ბავშვის შესაძლებლობები
თქვენი პატარას მისია ცხოვრებაში დამოუკიდებლობის მოპოვებაა. ასე რომ, როდესაც მას უკვე დამოუკიდებლად შეეძლება სათამაშოების მილაგება, მაგიდიდან თეფშის აღება და თავად ჩაცმა, ნება დართეთ და არ აუკრძალოთ. პასუხისმგებლობის თავის თავზე აღება ბავშვს ეხმარება თვითდამკვიდრებაში, ხოლო თქვენ მშვიდად ყოფნაში.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
თამარ მეფესხალხური |
|
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
|
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
|
ტყეინგა ქორდელი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
ზაფხულის სურათიმაია წიგნაძე |
|
მტრედილუარა ჭანტურია |
|
არწივივაჟა–ფშაველა |
|
დათვის ბელინათია ჯანაშია |
|
შავნი შაშვნიბესიკი |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო