კრუხ−მა ა−მოს−ხა ბუ−დი−დან
სულ სამად-სამი წი−წი−ლა.
იქ−ვე და−უხვ−და მა−მა−ლი,
ი−ცით, რამ−დე−ნი უ−ყივ−ლა?
_ გა−მა−გე−ბი−ნე, ა−მათთ−ვის
რო−გორ აც−დენ−დი დღე−ებ−სო,
თუ სამ−ზე მე−ტი არ გქონ−და,
მე ვი−სეს−ხებ−დი კვერცხებსო!
აქ, არ და−იბ−ნა დე−და−ლი,
მა−მალს მი−ა−გო პა−სუ−ხი:
_ რაც ყელს ყიყ−ლი−ყო ჩა−იდ−გი,
ერ−თი კვი−რა−ა გასული,
სწორედ მას ა−ქეთ ყი−ვი−ლით
ა−ღარ ა−ძი−ნებ ე−ზო−ებს,
ჰო−და, რა კვერ−ცხი ე−ყო−ფა
ბექ−ნებს, გი−ებს და რე−ზო−ებს;
პა−სუ−ხი ი−მათ მოჰ−კი−თხე,
ათ კვერ−ცხს რომ სვლე−პენ უზ−მო−ზე,
გი−ჯობს, ეგ შე−ნი საყ−ვი−რი
გა−და−ა−კე−თო უხ−მო−ზე!
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
შეიძლება შეუძლებლად მოგეჩვენოთ, თუმცა, ასე არ არის! შეეცადეთ არ თქვათ "არა" ძალიან ხშირად. ბავშვების გული მგრძნობიარეა და მათთვის ხშირი უარის თქმამ შეიძლება არასრულყოფილების გრძნობა გაუჩინოს. ხშირი „არას“ თქმით ბავშვში მეამბოხე დამოკიდებულება ვითარდება. ეცადეთ უარის თქმის დროს იყოთ ლბომიერი. ახსენით უარის მიზეზი და ბავშვი გაგიგებთ.
//ფერადი ფერების ფსიქოლოგიური მნიშვნელობა ბავშვებთან// ბავშვის მიერ ფერადი, კაშკაშა ფერების გამოყენება ხატვაში ფსიქოლოგიურად რამდენიმე მიმართულებით აიხსენბა.&n...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
![]() |
თამარ მეფესხალხური |
![]() |
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
![]() |
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
![]() |
ტყეინგა ქორდელი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
![]() |
იმ ვარდისფერ ატმებს მოვიგონებ კვლავგალაკტიონ ტაბიძე |
![]() |
ბელი და სანდლებიმანანა ტონია |
![]() |
მედღეხვალიესლია კობალაძე |
![]() |
ანა-გოგოს წერილითამარ ფხაკაძე |
![]() |
ჩივილი ხმლისავაჟა–ფშაველა |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო