1
- რა−ტომ სტი−რი ზუ−რი−კო?
გა−გაბ−რა−ზა ვი−ნა?
- ვტი−რი, ა−ბა დე−დი−კო,
რო−გორ მო−მეთ−მი−ნა?
იმ პა−ტა−რა გო−გო−ნამ,
თი−ნა რო−ა, თი−ნა...
მე არ ვი−ცი რა მოხ−და,
ჩემ−გან რა ე−წყი−ნა;
ბურ−თი რომ არ ვა−თხო−ვე,
ჯო−ხით შე−მა−ში−ნა,
უ−კან გა−მო−მე−კი−და,
ქვე−ბი და−მი−ში−ნა;
ა−ი, რა−ტომ მო−ვე−დი,
დრო−ზე ად−რე ში−ნა.
2
- დღეს, დე−დი−კო, ი−ცი რა?
შე−ვი−რი−გე თი−ნა.
ჩე−მი ბურ−თი ვა−თხო−ვე,
გუ−ლით გამი−ცინა;
და მეც, სი−ხა−რუ−ლის−გან
სა−ხე გა−მებრ−წყი−ნა.
ხომ კარ−გი−ა, დე−დი, რომ
შე−ვი−რი−გე თი−ნა?
თო−რემ ვნერ−ვი−უ−ლობ−დი,
ღა−მეც არ მე−ძი−ნა.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
ელიზბარ გაბუნიას სხვა ლექსები:
ფისო |
სპილო |
მე და ჩემი ყურშა |
ანბანთქება |
ბებო |
ასწავლეთ ბავშვს, გაიგოს არავერბალური კომუნიკაცია
ასწავლეთ ბავშვს, გაიგოს სხვისი ემოციები სახის გამომეტყველებისა და სხეულის ენის მიხედვით.
//ფერადი ფერების ფსიქოლოგიური მნიშვნელობა ბავშვებთან// ბავშვის მიერ ფერადი, კაშკაშა ფერების გამოყენება ხატვაში ფსიქოლოგიურად რამდენიმე მიმართულებით აიხსენბა.&n...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
![]() |
მე შენი ტრფობით ვერ გავძეხვაჟა–ფშაველა |
![]() |
რუსთველის სურათზეაკაკი წერეთელი |
![]() |
კავშირი გულთა შორისგალაკტიონ ტაბიძე |
![]() |
მივიწყებული ფისოელიზბარ გაბუნია |
![]() |
ბაიათიალექსანდრე ორბელიანი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
![]() |
წვიმის პაპამზია მექერიშვილი |
![]() |
ეძინება ბუკნაჭოსლელა ცუცქირიძე |
![]() |
არშის კლდეს ვეფხი დავკოდეხალხური |
![]() |
ქართული ენალადო ასათიანი |
![]() |
მეყო გართობამანანა კაკაჩია |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
![]() |
მუშურიაკაკი წერეთელი |
![]() |
სვისადმიბესიკი |
![]() |
პრანჭიებინოდარ დუმბაძე |
![]() |
ბაკურივაჟა–ფშაველა |
![]() |
მთათ მითხრეს...ვაჟა–ფშაველა |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო