ჩვენს ჩო−ჩორს , ყუ−რებ−პან−ტუ−რას,
არ უყ−ვარს ლი−ტე−რა−ტუ−რა.
გა−დაჰყ−ვა ტლინკვა-ღლიცინს,
და−დის ჭკუ−ა−ზე კვი−ცის.
თუ გა−ოჩნ−დე−ბა დიდ−ხანს,
და−ა−ვი−წყდე−ბა კი−თხვაც.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
ასწავლეთ ემოციური ინტელექტის გამოყენება სხვადასხვა კულტურაში
დაეხმარეთ ბავშვს, ისწავლოს ემოციური ინტელექტის გამოყენება სხვადასხვა კულტურაში.
//ფერადი ფერების ფსიქოლოგიური მნიშვნელობა ბავშვებთან// ბავშვის მიერ ფერადი, კაშკაშა ფერების გამოყენება ხატვაში ფსიქოლოგიურად რამდენიმე მიმართულებით აიხსენბა.&n...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
![]() |
თამარ მეფესხალხური |
![]() |
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
![]() |
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
![]() |
ტყეინგა ქორდელი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
![]() |
ნამდვილი ამბავინოდარ დუმბაძე |
![]() |
რა დახატა ბაქარმავასილ გულეური |
![]() |
ყვავილებილუარა ჭანტურია |
![]() |
ოქროს კბილიმანანა ტონია |
![]() |
მოხუცის დარიგებაიოსებ გრიშაშვილი |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო