პატარა გიორგი ოცნებობს;
-ახ, ნეტავ, ფეხმარდი ცხენი მყავდეს! ნეტავ, რკინის პერანგი მქონდეს და ბასრი ხმალი!
-რკინის პერანგი და ხმალი?-ბებო იცინის,-ნეტავ, რად გინდა?
გიორგიმ ხის ხმალი მოიმარჯვა, ჯოხის ცხენზე შეჯდა და მონდორზე გააჭენ-გამოაჭენა. მინდორი ბაბუაწვერებით იყო სავსე:
-აბა, დამიდექით! ეს მე ვარ-მტრების რისხვა გიორგი!-მოიქნია ხის ხმალი და ბაბუაწვერებს სულ ბღვირი ადინა.
ბაბუაწვერებს შიშის კანკალი შედგათ:
-რას გვერჩის? რა დავუშავეთ?
ბიჭი მინდორში ჯოხის რაშით დაჰქროდა. უცებ ჩრდილში წამოგორებულ თხას დაეჯახა. თხა გაბრაზდა, მაშინვე წამოხტა და ჩვენს გმირს გამოენთო. გიორგიმ რაშიც გვერდზე მოისროლა და ხმალიც, კისრისტეხით მოქუსლა შინისაკენ. ისე ბღაოდა, ციდან მზემაც კი გაოცებით ჩამოიხედა. კიდევ კარგი, ბებო სახლიდან გამოვარდა და ბიჭი სირცხვილს გადაარჩინა. თხამ ამაყად გასწია ჩრდილისკენ, ბებომ კი შვილიშვილი კალთაში ჩაისვა და მოეფერა.
ბაბუაწვერებმა იმდენი იცინეს, იმდენი იხითხითეს, რომ ბუსუსები სულ დაიფერთხეს, მინდორი სულ გადაათეთრეს.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს $work_type საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს $work_type საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
აცადეთ ბავშვს დამოუკიდებლად მოქმედება
ბავშვი ვერ გახდება თვითკმარი, თუკი მის მაგივრად იმოქმედებთ. მინიშნება: დონა ჯოუნსი, სამხრეთ ორეგონის უნივერსიტეტის შნაიდერის ბავშვთა ცენტრის სკოლამდელი აღზრდის მასწავლებელი აშლანდში, ორეგონში საუბრობს ბავშვის სიამაყეზე: „როდესაც მინდა ბავშვებმა ჩაიცვან, მოიცვან ქურთუკები, დასხდნენ სკამებზე ჭამის დროს და ასე შემდეგ, მე მათ ვუსვამ ასეთ კითხვას: „გინდა რომ დაგეხმარო თუ შენ თვითონ შეგიძლია ამის გაკეთება?“ ეს სიტყვები მაგიურია“, - ამბობს ჯონსი. „ბავშვებს ყოველთვის სურთ დამოუკიდებლად მოქმედება“.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო