ი−მას, ვი−საც უყ−ვარს წიგ−ნი,
ქვე−ყა−ნა−ზე რა მო−ა−წყენს? _
სა−მო−თხე აქვს თა−ვის წი−ლი,
აღ−მაფ−რე−ნით ცამ−დე აღ−წევს.
და−ი−ზამთ−რეს უკ−ვე მთებ−მა,
ქა−რებს ვა−ტანთ ამ ბა−რა−თებს:
წიფ−ლის ღრუ−ში ტყის მკვიდ−რებ−მა
ბიბ−ლი−ო−თე−კა გა−მარ−თეს.
ფუ−ღუ−რო−დან წუ−ხელ ღა−მით
მკრთა−ლი შუ−ქი ა−ნა−თებ−და
და ბუ ბიბ−ლი−ო−თე−კა−რი
ა−ხალ წიგ−ნებს ა−ლა−გებ−და.
კო−და−ლას დამ−ზა−დე−ბუ−ლი,
უ−ახ−ლე−სი თა−რო−ე−ბი
წიგ−ნე−ბით აქვთ გავ−სე−ბუ−ლი -
თვლე−მენ სი−ტყვის წყა−რო−ე−ბი.
აც−ნო−ბე−ბენ, ვინც ვერ ი−გებს,
ჩხიკ−ვი, შაშ−ვი, ნიბ−ლი−ა−ნი:
- ა−ხალ წიგ−ნებს დაგვირი−გებს
ბუ მშვი−დი და იღბ−ლი−ა−ნი!..
ფუ−ღუ−როს−თან წიფ−ლის კა−რი
არ ჩერ−დე−ბა დღე და ღა−მე
და ბუ ბიბ−ლი−ო−თე−კა−რი
წიგ−ნით უშ−ვებს ყვე−ლას გა−რეთ.
და−თო−ვი−ლი ბი−ლი−კე−ბით
თეთრ ფიფ−ქებ−ში გახ−ვე−უ−ლი
შინ იჩ−ქა−რის იმ წიგ−ნე−ბით
ტყის ყო−ვე−ლი სახ−ლე−უ−ლი.
უყ−ვართ წიგ−ნი შველს და ი−რემს,
არ და−უ−დეს არ−ვის ტო−ლი,
ზამთ−რი−სათ−ვის წა−მო−ი−ღეს
მო−თხრო−ბე−ბის ა−თი ტო−მი.
კი−თხვი−სათ−ვის მო−უც−ლი−ათ
ფო−ცხვერს, აფ−თარ−სა და ტუ−რას,
მო−ხუც მგელ−საც არ უც−დი−ან,
წინ გარ−ბი−ან ეშ−მა−კუ−რად.
მე−ლას წიგნ−ში ქოჩ−რი−ა−ნი
ჩი−ტე−ბი გულს უ−ხა−ლი−სებს,
მაგ−რამ იქ−ვე თო−ფი−ა−ნი
მო−ნა−დი−რე ძაღ−ლებს უქ−სევს.
მაჩ−ვის ყოფ−ნა წიგნ−თან ვინ თქვა,
ან რა ი−ცის მი−სი წე−სი?
თუმ−ცა უ−ცებ წა−ი−კი−თხა
სი−მინ−დებ−ზე სა−მი ლექ−სი.
წიგ−ნი მი−აქვს ბე−ჯით კურ−დღელს,
გზა−დაგ−ზა შლის ჩქა−რა თა−თით,
დათ−ვის ბელს კი თავქ−ვეშ უ−დევს,
და−უსვ−რი−ა უკ−ვე თაფ−ლით.
ციყ−ვე−ბი ხის ტოტ−ზე ხტი−ან,
ბუს ა−რა−ფერს უ−წუ−ნე−ბენ,
წიგ−ნებს ჩვრის ჩან−თა−ში ჩრი−ან
და შინ მი−ა−ცუნ−ცუ−ლე−ბენ.
მაღ−ლა მთა−ნიც და ქვე−და−ნიც
მხი−ა−რუ−ლად ხმი−ა−ნე−ბენ _
შურ−თხი, რო−ჭო და ქე−და−ნიც
წიგ−ნებს მი−აფ−რი−ა−ლე−ბენ.
თრი−ე−ბი კი მი−ათ−რე−ვენ
და წიგ−ნე−ბით ბი−ნას რთა−ვენ,
წყნა−რი კი−თხვით ა−თე−ნე−ბენ
უხვ−თოვ−ლი−ან ზამთ−რის ღა−მეს.
წიგნ−ში ჩა−ურ−გი−ათ თა−ვი
ზღარ−ბებს, ჩხართ−ვებ−სა თუ კვერ−ნას...
ბო−ლოს ბიბ−ლი−ო−თე−კა−რი
ა−სე ე−უბ−ნე−ბა ყვე−ლას:
- ვი−მე−გობ−როთ ამ წიგ−ნებ−თან,
ა−ვი−მაღ−ლოთ ინ−ტე−ლექ−ტი,
მა−ლე ტყე−ში მათ−თან ერ−თად
შე−მოგ−ვი−ვა ინ−ტერ−ნე−ტი...
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
დღეში მინიმუმ ერთხელ მაინც მიირთვით ერთად
მაგიდასთან ერთად ჯდომა ყველასთვის კარგი საშუალებაა ერთმანეთისთვის სასიხარულო ამბების გასაზიარებლად, დღის შესახებ სასაუბროდ ან თუნდაც ხუმრობებისთვის. ის ასევე ეხმარება თქვენს ბავშვებს ჯანსაღი კვების ჩვევების გამომუშავებაში.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
|
ტყეინგა ქორდელი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
თაგუნიას ჩივილიგივი ჭიჭინაძე |
|
კურდღელიინგა ქორდელი |
|
მაიმუნივასილ გულეური |
|
ობობავასილ გულეური |
|
მონადირე ფისომაყვალა მრევლიშვილი |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო