არც რა იყო არაფრისა, არც რა ჰქონდათ არაფრისი, ამბავ იყო ზღაპრად თქმული, ამ ცისა და ამ ბარისი. მელიაზე გიამბობთ, მოსაყოლად მართლაც ღირს, დათვს გოდრებით დაედგას, რა საქმეც დღეს მელას ჭირს:
აქაოდა, კუდი მაქვსო -
ტყეს ტრაბახით იკლებდა,
და იმ კუდის გმირულ ამბის
ჩამოკენჭვას იწყებდა...
როცა კვეხნას მორჩებოდა,
მხოლოდ სიტყვით, განა მართლა,
ყველას სტუმრად იწვევდა.
სთავაზობდა `მენიუს~,
თუმც წაკითხულს სჯობს ნანახი:
ტყის ქათამი – საწებელით,
ბატი – ცივად,
იხვი – მაწვნით,
ხბოს არტალა – არჯაკელით,
ქამა სოკო – უგრეხელით,
ცხელკეცური – იმერული,
ბოსტნეული,
ფხალეული...
* * *
ამდენ სურსათ-სანოვაგეს
ხომ სჭირდება „დესერტი?“
ჰოდა, სადაც ას ტყუილს ამბობს,
იყოს ერთი ტყუილით მეტი.
აი, სწორედ ამ ტყუილისთვის
მოხდა იგი, რაც მოხდა;
მელაკუდამ ხელი მიჰყო
დათვის სკიდან ღამღამობით
გოლეულის ამოცლას.
*
არ ვიცი, ვინ დაპატიჟა,
არც ის – საიდან გამოჩნდა,
მელას იმ ვითომ სუფრაზე
სტუმრად დათუკაც აღმოჩნდა!
რა თვალი მოჰკრა თაფლ-ფიჭას,
ჯერ კარგად აწონ-დაწონა.
(დათვი დინჯია, ხომ იცით,
ძნელად რომ ბრაზობს – ისიც),
მერე?
მერე იცოცხლე – განრისხდა,
ხელი დაავლო მელას:
– შენნაირ ქურდს და ავმუცელს
ეს დღე მოგელითო, ყველას!
მინაწერი:
– რა უქნა?
– ვაი, მტერს და ავს,
მელა ჩააგდო დღეში,
ის კუდი, ასე ნაქები,
დააჭერინა ხელში!
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს $work_type საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს $work_type საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ნუ ეცდებით ყველაფრის გამოსწორებას
მიეცით ბავშვებს საშუალება თავად მიიღონ გადაწყვეტილებები. როდესაც შეამჩნევთ ბავშვის გაღიზიანებას რაიმე საკითხისადმი, ნუ ეცდებით მაშინვე დახმარებას. ნება მიეცით თავად გადაჭრას პრობლემა.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო