იყო და არა იყო რა ,იყო ერთი პატარა ოქროსთმიანი ბიჭი . იგი გულკეთილი, თბილი და მოსიყვარულე იყო. ოქროსთმიანბიჭსძალიანუყვარდაერთიობოლიგოგონა, რომელსაცშორსწასულიდედიკოსდაბრუნებაზესაუბარიდაწიგნებისკითხვათუახარებდა,მეტიარააინტერესებდარა,ამიტომხშირადცდილობდათავისიციცქნა მეგობარის გამხიარულებას,მათხომმეგობრობასთანერთადწიგნებისსიყვარულიცაერთინებდათ.
დიდითუპატარაშინთუგარეთყველაოქროსთმიანბიჭზესაუბრობდა _რაკეთილიბიჭია ,ჩუმადდაუანგაროდზრუნავსსხვაზე ,ნამდვილიუფლისსაჩუქარიაო...
გავიდარამდენიმეწელი.ოქროსთმიანიბიჭისსახლსხანძარიგაუჩნდა. უსახლკაროდდარჩენილიმთელიოჯახისაგონბელშიჩავარდა,მაგრამიმედიარდაუკარგავთ , უფალიარმიგვატოვებსასეთიგასაჭირისდროსო,ფიქრობდნენისინი.
საღამოსროცაოქრსთმიანიბიჭისოჯახსმეზობელიმასპინძლობდა ,ხმაურიშემოესმათ ,ყველააივნისკენგაემრთადაგაოცებისგანგაშეშდნენ, ხალხსთითოაგურიმიჰქონდასახლისაღსადგენად.
_ როგორიკეთილიდაყურადღებიანიათითოულიმათგანი,ამბობდაოქროსთმიანიბიჭისდედა.
_დიახ,დედიკო ,მართლაცასეა,უთხრაბიჭმადათანფიქრობდაღმერთო,ნეტავ, საიდანმეცნობაესხალხიო ?
გათენდა. ბიჭმაგაიღვიძათუარარასხედავს,მისწინერთიუბრალოსახლიკიარანამდვილიუფლისწულისშესაფერისასახლეიდგა. იგიიმდღესვედაუბრუნდათავისსახლს ,სიხარულსვერმალავდა ,მადლბასუხდიდაუფალსდათითოეულადამიანს,ასეთიდიდისაჩუქრისთვის.
ერთდღესკიროცაოქროსთმიანიბიჭისასახლისბაღშიხეებსრგავდა ,
მასთანდედასთანერთადერთიპატარაგოგონამივიდასტუმრად, ბიჭმადიდიპატივითმიიღოსტუმარიდაბოლოსჰკითხასტუმრობისმიზეზი,
გოგონამჯერმადლობაგადაუხადაგვერდშიდგომისთვისდაასეთიმასპინძლობისთვის , შემდეგკითავისიამბავიცუამბო ,რომერთმშენიერდღესდედამართლაცმივიდაბავშვთასახლშიდაშინწაიყვანა ,ბიჭმა მაშინვე იცნოთავისიობოლიმეგობარიდაგადაეხვია.
ოქროსთმიანიბიჭიდიდხანსდაბედნიერადცხოვრობდათავისზღაპრულსასახლეში.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს $work_type საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს $work_type საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
გაითვალისწინეთ ბავშვის ინტერესები და სურვილები
ზოგჯერ ბავშვები ითხოვენ მუდმივად ერთიდაიგივე ზღაპრის წაკითხვას, ერთი ფაზლის აწყობას და ა.შ. მშობლების ნაწილისათვის ეს მომაბეზრებელი ხდება, ამიტომ ცდილობენ ბავშვს ახალი იდეები შესთავაზონ. რეალურად, თამაშის ხშირად გამეორება ბავშვს საშუალებას აძლევს გაივარჯიშოს თავისი უნარები, იგრძნოს თავდაჯერებულობა. თუ მშობელი, მაგალითად, ფაზლის აწყობის ნაცვლად ბავშვს ბურთით ახალ თამაშს შესთავაზებს, მან შესაძლოა ჩათვალოს რომ არ გამოსდის ფაზლის აწყობა, არ მოსწონს დედას და იმედგაცრუება იგრძნოს. სწორედ ამიტომ, უმჯობესი იქნება მშობლები მიჰყვნენ ბავშვის ტემპს და მისცენ იმის კეთების საშუალება, რაც იმ მომენტში მისთვის საინტერესო და აქტუალურია. Content from: https://kids.ge/article?id=107 Kids.ge
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო