ტყე−ში ის−მის ბღა−ვი−ლი
სულ პა−ტა−რა კრა−ვი−სა,
მგლის ხრო−ვა თავს დასდ−გო−მი−ა
არ აქვს ძა−ლა დაცვისა.
გულში ფიქ−რობს, იქ−ნებ ვინ−მემ
ნა−ხოს ჩე−მი ტანჯ−ვის დღე,
გან−საც−დელს რომ ა−მაც−დი−ნოს
და ცო−ცხა−ლი გადავრჩე.
ბატკნის თხოვ−ნა შე−ის−მი−ნა, 
ბე−დად ძაღ−ლი გა−მოჩნ−და,
ა−ყეფ−და და გა−ცოფ−და,
ლა−მის გუ−ლი აღმოხდა.
მგლებმა ში−შით მოჰ−კურ−ცხლეს,
არც კი მო−უ−ხე−დი−ათ.
ტანჯ−ვი−თა და ვა−ე−ბით
გო−რა გადურბენიათ.
კრავი მუ−რას ა−ე−დევ−ნა
მად−ლო−ბის თქმა ე−წა−და,
გან−საც−დელს რომ ა−ა−რი−და
და მო−ექ−ცა ძმუ−რა−და.
ცბი−ე−რი მე−ლი−ა 
მე−ლამ თქვა ქე−იფს გავ−მარ−თავ,
მო−ვიწ−ვევ მე−ფე ლომ−სა−ო.
ყვე−ლა ცხო−ველ−მა რომ ნა−ხოს
მე რო−გორ მაფასებსაო.
იფიქრა ღა−მე და−ვივ−ლი
ყვე−ლა სა−ქათ−მეს სოფ−ლი−სა,
ვფიქ−რობ, ჯო−ბი−ა მი−ვად−გე,
დე−დალ−სა, მძი−მე წონისას.
და ამ ფიქ−რებ−ში, გარ−თულ−სა
თავ−ზე და−ად−გა პატ−რო−ნი.
დიდ−ხანს ი−ფი−ცა მე−ლი−ამ,
ა−ღარ ვარ ცუ−დის ჩამდენი.
ვინ და−უ−ჯე−რებს მე−ლა−სა
სა−ქათ−მის კარ−თან ჩვე−ულ−სა.
კრუ−ხი კრი−ა−ხით თავს იკ−ლავს
ხმა მი−აწვ−დი−ნოს პატრონსა.
მე−ლი−ას ფიც−მა არ გაჭ−რა
ვერ გა−ი−მართ−ლა თა−ვი−ო.
ი−ცო−და რა დღე ე−ლო−და
კა−ნო−ნი ი−ყო მკაც−რი−ო.
გა−ა−სა−მართ−ლეს მე−ლი−ა,
და მი−უ−სა−ჯეს ტყვე−ო−ბა,
სიკვ−დი−ლით რომ არ და−სა−ჯეს,
მე−ლა−საც კარ−გად ესმოდა.
მელა ფიქ−რობ−და სა−კან−ში
სულ სხვა−ნა−ი−რად ე−ცხოვ−რა,
სინ−დი−სის ქენჯ−ნამ ე−ტყო−ბა,
გუ−ლი და სუ−ლი შე−უძ−რა.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
	
	ბავშვები თანამშრომლობენ სკოლაში, რადგან მათ იციან რასაც უნდა მოელოდნენ, ამბობს ბეთ კოენ-დორფმანი, ჩიკაგოს კონკორდია ევონდეილ კამპუსის სკოლამდელი აღზრდის კოორდინატორი. „ბავშვები ყოველდღიურად ასრულებენ ერთსა და იმავე პროგრამას, ასე რომ, ისინი სწრაფად სწავლობენ იმას, რასაც უნდა აკეთებდნენ და გარკვეული პერიოდის შემდეგ ავტომატურად მოქმედებენ“. შეუძლებელია სახლში ერთი და იგივე ტემპის შენარჩუნება, თუმცა, რაც უფრო თანმიმდევრულები იქნებით, მით მეტად ითანამშრომლებს ბავშვი თქვენთან, ამბობს კოენ-დორფმანი. ჩამოყალიბდით რამდენიმე გეგმაზე და მიყევით მათ: ყველა იცვამს ჭამის წინ. როდესაც სახლში შემოვდივართ, ვიბანთ ხელს. ძილის წინ არ ვკითხულობთ ზღაპრებს, სანამ პიჟამოს არ ჩავიცვამთ. საბოლოოდ, „სახლის წესები“ ბუნებრივი გახდება შვილებისთვის
	„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
	
	სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
![]()  | 
							
								ჩიტი და ილაშიო მღვიმელი  | 						
						
![]()  | 
							
								მუქთა მჭამელებიმანანა ტონია  | 						
						
![]()  | 
							
								საზიარო ნაკვეთივასილ გულეური  | 						
						
![]()  | 
							
								დათუნია დრუნჩაგივი ჭიჭინაძე  | 						
						
![]()  | 
							
								ფისო და ლისიამანანა ტონია  | 						
						
უფრო მცირე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
![]()  | 
							
								კოწია მამალინანა გასვიანი  | 						
						
![]()  | 
							
								მაიმუნინათია ჯანაშია  | 						
						
![]()  | 
							
								სათაგურიგიორგი წერეთელი  | 						
						
![]()  | 
							
								მელიანათია აბულაძე  | 						
						
![]()  | 
							
								ბეკეკანოდარ დუმბაძე  | 						
						
უფრო დიდი ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
![]()  | 
							
								ქურდი ბეკომანანა ტონია  | 						
						
![]()  | 
							
								ვის რა აჩუქა თოვლის პაპამვასილ გულეური  | 						
						
![]()  | 
							
								ბადი ბელიმანანა ტონია  | 						
						
![]()  | 
							
								მახეში გაბმული ჩიტიაკაკი წერეთელი  | 						
						
![]()  | 
							
								ორი დათვინინო მზესელი  | 						
						
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო