ეს ამ−ბა−ვი მოხ−და ტყე−ში...
ტყე არც ი−სე უღ−რა−ნი−ა,
ა−ლაგ- ა−ლაგ პან−ტის ხე დგას,
უფ−რო მე−ტად ,მუხ−ნა−რი−ა,
თუ ჭა−ლის−კენ ჩა−უყ−ვე−ბით,
იქ მა−ჟა−ლოც უ−რე−ვი−ა,
თხი−ლე−ბი ხომ უ−ლე−ვი−ა.
ჰო−და, ერ−თხელ, პა−ტა−რე−ბო,
(გე−ტყვით ,სა−ნამ და−ი−ძი−ნებთ),
რა ამ−ბე−ბი დატ−რი−ალ−და
ამ მშვე−ნი−ერ ჭა−ლის პირ−ზე.
შე−მოდ−გო−მა იდ−გა ტყე−ში -
ქარ−ვაჭ−რე−ლი , ტკბი−ლი, მსუ−ყე,
თხი−ლიც მწიფ−და,
წაბ−ლიც მწიფ−და,
ვერ ნა−ხავ−დით ერთ−საც ფუ−ყეს...
და ერთ დღე−საც ( ა−ღარ მახ−სოვს
შა−ბა−თი თუ კვი−რა ი−ყო),
გვა−რი−ა−ნად იწ−ვი−მა და
ის-ის ი−ყო გა−და−ი−ღო,
რომ უ−ეც−რად მე−ზობ−ლებ−ში
ულ−მო−ბე−ლი ა−ტყდა ბუნ−ტი...
იქ რომ ტკბი−ლი პან−ტა მწიფ−და
და ცვი−ო−და პან−ტა-პუნტით,
ზღარბ−მა ტა−სომ და−ი−ჩე−მა:
,,ჩი−რი ი−ცის დე−და−ჩემ−მა ,
ი−სეთი რომ, არ−ნა−ხუ−ლი,
ამ ხის ახ−ლოს ა−რა ვნა−ხო
მე ა−რავის ნაფეხური!.”
იქ რომ მუ−ხა ხრი−და ტო−ტებს,
რკო რომ ეს−ხა ა−თი ფუ−თი...
გარს უვ−ლი−და ბე−ლი ვა−სო
ცქმუტ−ვი−თა და
ფა−თი-ფუ−თით:
,,დე−დამ უნ−და და−მიმ−ზა−დოს
სა−ა−ხალწ−ლოდ ბა−ტი−ბუ−ტი,
ეს რკო მარ−ტო ჩე−მი−ა და
არ გა−ბე−დოთ მისვ−ლა ახ−ლოს,
ი−ცო−დეთ , რომ მაგ−რად ვბეგ−ვავ,
ა−ბა, ვინ−მემ ხე−ლი ახ−ლოს!”
ზღარ−ბი ტა−სო, ბე−ლი ვა−სო,
ციყ−ვი ლო−ლა, გო−ჭი კო−ლა
ვერ შე−თანხმდ−ნენ ვე−რაფ−რით და
გა−ი−მარ−თა ო−თხთა ბრძო−ლა...
ზღარ−ბი თვლი−და ეკ−ლის ნემ−სებს,
ა−ბა, ერ−თი... ა−ბა, ო−რი!
ლო−ლას კუ−დი ა−ე−ჩე−ჩა,
შუბლ−ზე ჰქონ−და დი−დი კო−პი.
გო−ჭი კო−ლა სულ გა−გიჟ−და,
დინ−გით და−ამტვ−რი−ა გო−ბი.
ბე−ლი ვა−სო ბურ−დღუ−ნებ−და,
რკო−ებს ფშვნი−და ო−რი ტო−რით,
ი−ყო თრთო−ლა, წრე−ზე რბო−ლა,
კაკ−ლი−სა და თხი−ლის სრო−ლა.
ბო−ლოს ყვე−ლა და−ი−ღა−ლა,
ა−ბა, ჩხუ−ბი ვის არ დაღ−ლის?!
სა−თა−მა−შო მდე−ლო−სა−კენ
გა−ა−პა−რეს ჩუ−მად თვა−ლი.
პირ−ველს ტა−სოს გა−ე−ცი−ნა,
მე−რე ვა−სოს , მე−რე კო−ლას
და ღი−მი−ლის ნა−პერწ−კალ−მა
ბო−ლოს ლო−ლაც აი−ყოლა...
სი−ცი−ლი ხომ ყვე−ლა წყე−ნის
წა−მა−ლი−ა ჯა−დოს−ნუ−რი ,
ჰო−და, უ−ცებ მე−გობ−რებ−მა
მო−იბ−რუ−ნეს ი−სევ გუ−ლი.
კვლავ ერთ−მა−ნეთს გა−უ−წო−დეს
ჯერ ხე−ლი და მე−რე ხი−ლი,
,,ჭირ−სამც წა−უ−ღი−ა ჩი−რი,
ა−ჰა, შენ და ა−რა მე−ო...
თუ უთქ−ვე−ნოდ ვჭა−მო რა−მე,,
ი−ყოს ჩემთ−ვის ა−რამიო...”
ა−ხალ წლამ−დე გა−ის−მო−და
ტყე−ში მა−თი შეძახი−ლი...
* * *
ყველ−გან მუ−დამ ლხი−ნი ი−ყოს,
ჭირ−სამც წა−უ−ღი−ა ჭი−რი.
მე ა−რაგვზე ჩა−ვი−ა−რე,
არც ნა−პი−რი, არ−ცა ძი−რი.
სა−ბანში რომ ჩა−ვი−ჭყი−ტე-
უკ−ვე მოსული−ყო ძი−ლი..
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
ლელა გაბურის სხვა ლექსები:
ვ - არხვი |
ტ - უკანი |
ჟ - ერო |
წ - ერო გვირგვინოსანი |
ხ - ოხობი |
მიეცით თქვენს შვილს უფლება აირჩიოს ისეთი აქტივობა, სადაც ერთად გაატარებთ 10 ან 15 წუთს. ეს საუკეთესო საშუალებაა სიყვარულის გამოსახატად.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
|
თამარ მეფესხალხური |
|
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
|
ტყეინგა ქორდელი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
კესოს გამოცანამაია წიგნაძე |
|
მელიაინგა ქორდელი |
|
დე, დედიკო, დედანათია აბულაძე |
|
თეთრი ფარდაელიზბარ გაბუნია |
|
*** (მზე პირს იბანს და წვეთებით სულ დასველდა საქანელა)ქეთევან კვიტატიანი |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო