ი−ცით? ერ−თხელ, ერთ−მა მე−ფემ, ინ−დო−ე−თის მბრძა−ნე−ბელ−მა,
თვის ქვე−შერმ−დომთ, ვა−ზი−რე−ბის პი−რით ამც−ნო მი−სი ნე−ბა.
„მო−ი−გო−ნებს ვინც კი თა−მაშს, ა−ი, ი−სეთს , რომ არ ვი−ცი,
რა−სა−ცა მ−თხოვს, შე−ვუს−რუ−ლებ, მო−მი−ცი−ა ა−მის ფი−ცი.
ო−ღონდ ი−სეთს,უცილობლად, უნ−და მყავ−დეს პარტ−ნი−ო−რი,
ეს თა−მა−ში არ მოგვ−წყინ−დეს, თუნ−დაც ვი−ყოთ მხო−ლოდ ორ−ნი.“
ვინ და ვინ არ ჩა−ა−ფიქ−რა მე−ფის სი−ტყვამ, და−პი−რე−ბამ,
თა−მა−შებს კი ი−გო−ნე−ბენ, მაგ−რამ მე−ფემ არ ინე−ბა
რო−მე−ლი−მე ი−თა−მა−შოს, ამ−ბობს: - უ−ცებ მომ−წყინ−დე−ბა,
უფ−რო კარ−გი მო−ი−გო−ნეთ, მე და−მირ−თავს ა−მის ნე−ბა.
დრო გა−დის და თურ−მე ვერ−ვინ ვერ ი−გო−ნებს ა−სეთ თა−მაშს,
ერთ დღეს მე−ფემ ყუ−რი მოჰკ−რა ა−ლა−ყაფ−თან რა−ღაც კა−მათს.
ხე−დავს ყა−რიბს ხელთ უ−ჭი−რავს უც−ნა−უ−რი რა−ღაც ყუ−თი
და მე−ფეს−თან შესვ−ლას ი−თხოვს, თუნ−დაც ხუ−თი−ო−დე წუ−თი.
მე−ფემ ბრძა−ნა: შე−მო−უშ−ვით, ეს რა მო−აქვს, ვნა−ხო უნ−და,
იქ−ნებ შეძ−ლოს, რომ გა−მარ−თოს ა−თი−ო−დე წუ−თით თუნ−დაც.
ყა−რიბსა და მე−ფეს თურ−მე, თვით ის დღეც კი ა−ღარ ე−ყოთ,
მე−ფე თა−მაშ−მა მო−ი−ხიბ−ლა და კი−ნა−ღამ ყა−რიბს ეყ−მო.
თურ−მე ღა−მით შე−ის−წავ−ლა ის თა−მა−ში, ძლი−ერ უ−ცხო,
„დრო დად−გა−ო და−ნა−პი−რის“ და მე−ფემან ვა−ზირთ უხ−მო.
„რა−საც ი−თხოვს - მი−ე−ცი−თო, თან და−ურ−თეთ ოქ−რო ქი−სით,
მე კი უნ−და და−ვი−ძი−ნო, და−ვი−ღა−ლე უკ−ვე მი−სით.“
გა−იღვიძა, მო−ი−კი−თხა -„კმა−ყო−ფი−ლი გა−უშ−ვი−თო?“
უ−პა−სუ−ხეს: „ჯერ აქ ა−რის, რაც მოგვ−თხო−ვა, მას ვითვ−ლი−თო“
მე−ფეს ძლი−ერ გა−უკ−ვირ−და: „ ი−სე−თი რა მო−ი−თხო−ვა?“,
„ხორბ−ლის მარც−ვალს ი−თხოვს ი−სე, იზრ−დე−ბო−დეს ორ−ჯერ გრო−ვა
და−ფის ყო−ველ უჯ−რა−ში და და−სათვ−ლე−ლად ა−რის ძნე−ლი“,
გა−ე−ცი−ნა მე−ფეს „-პა−სუხს, სა−ღა−მოს−კენ უკ−ვე ვე−ლი“.
აქ თქმუ−ლე−ბა ამ−ბობს ა−სე, რომ ითვ−ლიდ−ნენ ხორ−ბალს დიდ−ხანს
და მი−ი−ღეს იმ−დე−ნი, რომ ძნე−ლი გახ−ლავს ა−ქაც გი−თხრა.
ის კი ვი−ცი, ის ხორ−ბა−ლი ინ−დო−ეთ−ში ვერ ი−შო−ვეს,
დე−და−მი−წა მო−ი−ა−რეს და ი−ქაც კი ვერ ი−პო−ვეს.
ჰო და მე−ფემ ტახ−ტი დათ−მო, თა−მაშს კი ვერ შე−ე−ლი−ა...
და მის მე−რე ჭად−რაკს სწავ−ლობს მო−ხუ−ცი თუ ჯე−ე−ლი−ა.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
ყველა ბავშვი განსხვავებულია და განსხვავებულია ყველას სწავლის ტემპი. რა თქმა უნდა, მშობელს შვილზე გარკვეული მოლოდინები აქვს. თუმცა, მშობლის ვალია ესმოდეს თავისი შვილის და იაზრებდეს მის შესაძლებლობებს. მნიშვნელოვანია, არ გადაღალოთ იგი. დაიმახსოვრეთ, ისინი არიან პატარები და ჯერ კიდევ სწავლის პროცესში. დააბალანსეთ გრაფიკი და მოარგეთ იგი თქვენს პატარას.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
|
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
|
თამარ მეფესხალხური |
|
ტყეინგა ქორდელი |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
დედის კაბალილი ნუცუბიძე |
|
ბომბორაელიზბარ გაბუნია |
|
სისხლისფერი ყაყაჩოს წვეთიმურმან ლებანიძე |
|
უცნაური სიზმარიმანანა ტონია |
|
საახალწლოელენე სალარიძე |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო