წე−ლი−წა−დის ო−თხი დრო
რო−გორც ო−თხი დო−ბი−ლი,
კა−მა−თობდ−ნენ დრო−დად−რო,
ვინ უფ−რო−ა ცნო−ბი−ლი.
გა−ზა−ფხულ−მა და−ი−წყო
თა−ვის ქე−ბა პირ−ვე−ლად,
გა−საკ−ვი−რი არც ი−ყო
მი−სი გა−მობრ−წყი−ნე−ბა.
ვინ ა−მარ−ცხებს სი−ცი−ვეს,
ვინ აღ−ვი−ძებს ბუ−ნე−ბას,
ად−რე ამდ−გარ დი−ლის მზეს
ვინ უ−მაღ−ლებს გუ−ნე−ბას.
ვინ გვიბ−რუ−ნებს ჩი−ტუ−ნებს
კვლავ თა−ვი−ანთ ბუ−დე−ში,
ი−მე−დის სხივს ვინ უ−ჩენს
დიდ-პა−ტა−რას გუ−ლებ−ში.
ა−ხარ−ხარ−და ზა−ფხუ−ლი,
ა−ღარ უს−მენს და−ი−კოს,
ტრა−ბა−ხა გაზა−ფხუ−ლის
გა−ჯავ−რე−ბაც და−ი−წყო.
მე ხომ თითქ−მის არც მძი−ნავს,
სი−ცო−ცხლით ვარ დამტკ−ბა−რი,
ყვა−ვი−ლე−ბით მო−მირ−თავს
მინ−დო−რი თუ მთა-ბარი.
სწავ−ლა, შრო−მა დამ−თავრ−და,
ყველ−გან ჟრი−ა−მუ−ლი−ა,
დი−დი−ა თუ პა−ტა−რა
გა−რეთ ყოფ−ნა ს−წყუ−რი−ა.
გრილ−დე−ბი−ან ბავშ−ვე−ბი,
წუ−წა−ო−ბენ დღე და ღამ,
ვე−ღარ თვლი−ან ნა−ყი−ნი
ვინ რამ−დე−ნი შე−ჭა−მა.
შე−მოდ−გო−მის დუ−მილ−ში
დაღ−ვი−ნე−ბა იგრძ−ნო−ბა,
დინ−ჯი, ოქ−რო−ცურ−ვი−ლი,
სიმშ−ვი−დის დებს პი−რო−ბას.
მაგ−რამ თურ−მე ყვე−ლას აქვს
სხვე−ბის ჯობ−ნის სურ−ვი−ლი,
რა−მაც მა−საც შეჰ−მა−ტა
გა−მარჯ−ვე−ბის წყურ−ვი−ლი.
მე მოვ−ხა−ტე ტყე, მთე−ბი,
ა−თას−ნა−ირ ფე−რე−ბით,
გა−დავ−ხუნძ−ლე ხე−ე−ბი
ზღმარტ−ლით, წაბ−ლით, ლეღ−ვე−ბით.
მუ−შა−ო−ბა გა−ჩაღ−და,
რთველ−ში ისმის-ბარაქა!
ე−ზო−ებ−ში და−ლაგ−და
ხი−ლით სავ−სე კა−ლა−თა.
ბე−ბო−ებ−მა ამ−ზა−დეს,
ჩურ−ჩხე−ლე−ბი, ტყლა−პე−ბი,
ფე−ლა−მუ−შით და−ატკ−ბეს
მსუ−ნა−გი პა−ტა−რე−ბი.
ხმას არ ი−ღებს ზამ−თა−რი
ჭა−ღარა თმას ის−წო−რებს,
ბევ−რი ი−ყო ნათქ−ვა−მი
და ყვე−ლა თავს ი−წო−ნებს.
უფ−რო−სი ვარ თქვენს შო−რის
ა−სე ამ−ბობს ზამ−თა−რი,
მხო−ლოდ ა−მას გე−ტყო−დი,
და−ვას−რუ−ლოთ კა−მა−თი.
მე გავ−ძარც−ვე ხე−ე−ბი,
და−ვა−ძი−ნე ბუ−ნე−ბა,
შე−ვაჩ−ვი−ე ბავშ−ვე−ბი
ფანჯ−რე−ბი−დან ყუ−რე−ბას.
სიცივეა,გა−რეთ თოვს,
გა−და−თეთრ−და მთა-ბარი,
ა−მი−ტო−მაც არ მოგ−წონთ
თმაჭა−ღარა ზამ−თა−რი?
გუნ−და−ო−ბის ჟრი−ა−მულს,
გა−რეთ ცი−გის გა−ტა−ნას,
ა−ხა−ლი წლის სი−ხა−რულს
ვჩუქ−ნი დიდს და პა−ტა−რას.
ჰო−და, დრო−ა შე−ვიგ−ნოთ,
რომ კა−მა−თი შევ−წყვი−ტოთ,
თა−ვის დრო−ზე შე−ვირ−გოთ
წე−ლი−წა−დის ყვე−ლა დრო.
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
ქვეყნის ნებისმიერ სკოლამდელი აღზრდის საკლასო ოთახში ნახავთ, რომ ბავშვები წყნარად ზიან წრის გარშემო, ხელს იწევენ სანამ რამეს იტყვიან, ერთმანეთს გადასცემენ ხელსახოცებს და საჭმელს. ისმის კითხვა: როგორ აღწევენ ამას მასწავლებლები? როგორ შეუძლიათ მათ ნებაყოფლობით მართონ 4 წლამდე ასაკის რამდენიმე ბავშვი ერთად? არ არსებობს საიდუმლო ფორმულა, თუმცა, არსებობს რამდენიმე რჩევა
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
ინდაურინუნუ კერესელიძე |
|
ტყეინგა ქორდელი |
|
კნიაზ ბარათაევის აზარფეშაზედნიკოლოზ ბარათაშვილი |
|
თამარ მეფესხალხური |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
სამწუხაროდ, სხვა უფრო მცირე ზომის ლექსები ამავეე კატეგორიიდან ვერ მოიძებნა | |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
შენ ისე ღრმა ხარ, ქართულო ცაოანა კალანდაძე |
|
ერთი ხუთზენაზი თარგამაძე |
|
გამარჯობა, სოფელო!ალეკო შენგელია |
|
აიწონა-დაიწონაილია სიხარულიძე |
|
ელვაელენე სალარიძე |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო