- და−ი−ჭი−რეთ, ეგ მსუ−ნა−გი,
ა−მო−ვი−და, უკ−ვე ყელ−ში.
ყო−ველ ღა−მით, თავ−ხე−დუ−რად,
მი−ჭამს ქათ−მებს სა−ქათ−მე−ში.
ა−რა−სო−დეს არ ვყო−ფილ−ვარ,
ვფი−ცავ, კა−ცო, ა−სეთ დღე−ში.
მოკ−ლედ, გლე−ხის სა−ჩი−ვარ−ზე
და−ა−კა−ვეს მე−ლა ტყე−ში.
გა−ი−მარ−თა სა−სა−მართ−ლო.
მი−სა−მართ−ლედ დათ−ვი დას−ვეს.
პრო−კუ−რო−რად მძი−მე სპი−ლო.
მე−რე მე−ლას და−უ−ძა−ხეს.
პრო−კუ−რორ−მა საქ−მის დასკვ−ნა
სა−სა−მართ−ლოს წა−უ−კი−თხა...
- ა−ღი−ა−რებ და−ნა−შა−ულს? -
მო−სა−მართ−ლემ მე−ლას ჰკი−თხა.
- რას გა−ჩუმ−დი, მე−ლაკუდავ,
ა−მო−ი−ღე ე−ნა;
გა−ნა გუ−შინ სა−ქათ−მე−ში
არ ი−ყა−ვი შე−ნა?
გა−ნა ქათ−მებს შენ არ ჭამ−დი ?
დი−დი გქონ−და ლხე−ნა.
თან წი−წი−ლებს ა−ში−ნებ−დი,
და−უ−პი−რე კბე−ნა.
კი−დევ კარ−გი არ შე−ჭა−მე,
არ გა−გი−წყრა ზე−ნა.
მორ−ჩა, გვე−ყო , მე−ლაკუდავ,
შენ−გან ,,ჭირ−თა თმე−ნა"
ი−ცი, შენ რა ჩა−ი−დი−ნე?
თუ გაქვს წარმოდგე−ნა!
- მე, ის მე−ლა არ ვყო−ფილ−ვარ, -
ი−წყო მე−ლამ ქშე−ნა, -
სულ−ტყუ−ი−ლად გაქვთ თქვენ ჩემ−ზე,
ძმე−ბო, გუ−ლის წყე−ნა.
თა−ნაც ი−სე−თი მოწ−მე მყავს,
და−მი−ჯე−რებთ ყვე−ლა.
და მე−ლი−ამ თა−ვის კუ−დი
მოწ−მედ დაიყე−ნა.
თქვენც ხომ ი−ცით, რომ იმ მე−ლას
ჩემ−ზე დი−დი კუ−დი აქვს,
და რომ სწო−რედ, იმ მე−ლი−ას
სულ ქათ−მე−ბის სუ−ნი აქვს.
გა−ნა გუ−შინ იმ მე−ლი−ამ
არ დაგ−ვიფრ−თხო შვე−ლი?
ი−მე−დი−ა, ჩემს სი−მართ−ლეს,
დაამოწ−მებს მგე−ლი.
მგე−ლი მე−ლას და−ე−მოწ−მა:
-სი−მართ−ლე−ა სრუ−ლი;
სა−ქათ−მე−ში სხვა მე−ლი−ა
ი−ყო შე−პა−რუ−ლი.
ეს მე−ლა კი, სტუმ−რად მყავ−და
და−პა−ტი−ჟე−ბუ−ლი.
უ−ცებ შვე−ლი მო−იყ−ვა−ნეს
ა−კან−კა−ლე−ბუ−ლი;
ცრუ მგელს ფე−რი შე−ეც−ვა−ლა,
წა−უ−ვი−და გული.
მოკ−ლედ მე−ლას სიც−რუ−ისთ−ვის
მი−ე−სა−ჯა წკეპ−ლე−ბი.
მაგ−რამ ი−სე შე−ე−შინ−და,
ჩა−მოსც−ვივ−და ცრემლები.
სპი−ლომ, რო−გორც პრო−კუ−რორ−მა
შე−ი−წყა−ლა მე−ლა:
მარ−ტო მე−ლას რას ვერ−ჩი−თო,
ქა−თამს ჭამ−სო ყვე−ლა.
მოსამართლე და−თუ−ნი−ამ
გა−ის−წო−რა ქუ−დი.
დინ−ჯად დაგ−მო მე−ლაკუდას
საქ−ცი−ე−ლი ცუ−დი.
უ−თხრა: თუ გსურს, რომ მუ−რი−ამ,
არ მოგ−ჭა−მოს კუ−დი;
თუ გსურს, რომ არ ა−გიწ−კეპ−ლონ
ეგ თა−თე−ბი მრუ−დი,
ა−წი, ა−ღარ უნ−და ი−ყო,
შენ, ქათ−მე−ბის ქურ−დი.
ხომ გა−ი−გე, წა−დი ახ−ლა,
სო−როს დაუბრუნდი!
მე−ლამ ბევ−რი ში−ში ჭა−მა
გა−ნაჩენის ლო−დინ−ში.
ად−გა ყვე−ლას ხმის კან−კა−ლით,
მო−უ−ხა−და ბო−დი−ში.
შეძვ−რა თა−ვის სო−რო−ში და
სწრა−ფად ჩაწ−ვა ლოგინში.
იმ დღის მე−რე მე−ლა თურ−მე,
ა−ღარ სჭამ−სო ქა−თამს.
ში−ა, მაგ−რამ სულ იხ−სე−ნებს,
მო−სა−მართ−ლის ნათქ−ვამს...
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ავტორის შესახებ
დისციპლინა არ უნდა აგვერიოს სიმკაცრეში. სიმკაცრის გამოვლენით ბავშვები უფრო ჯიუტები ხდებიან. ასე რომ თქვენ უნდა ესაუბროთ თქვენს შვილს მეგობრულად და მოიპოვოთ მისი ნდობა, რათა მან შეძლოს თქვენთან ურთიერთობა შიშის გარეშე. ეს ასევე დაგეხმარებათ შვილთან მჭიდრო კავშირის დამყარებაში.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
შეჯიბრება საღორიის ტყეშინოდარ დუმბაძე |
|
ვის რა აჩუქა თოვლის პაპამვასილ გულეური |
უფრო მცირე ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
საკვირაო ბაზარიმაია წიგნაძე |
|
შველიაიოსებ ციცქიშვილი |
|
ზღარბსელიზბარ გაბუნია |
|
არწივივაჟა–ფშაველა |
|
გოჭებიიოსებ ციცქიშვილი |
უფრო დიდი ზომის ლექსები კატეგორიიდან ლექსები ცხოველებზე, ფრინველებზე
როგორ ასწავლა ჭიანჭველამ სამამდე თვლა ჭიანჭველაჭამიასგივი ჭიჭინაძე |
|
არაჩვეულებრივი კონცერტიმანანა ტონია |
|
ასოხატულა კუნწულებიგივი ჭიჭინაძე |
|
ზოოპარკშივასილ გვეტაძე |
|
ქურდი ბეკომანანა ტონია |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო