ზვირ−თე−ბი მო−დუ−დუ−ნე−ბენ,
ჭა−ლე−ბი ბუჩქ−ნა−რე−ო−ბენ,
ხშირ−ნი ლა−მაზ−თა კი−დე−თა
მჩქეფ−რად მდი−ნა−რის ქსნი−სა−თა.
მიმქრ−ქა−ლე−ბუ−ლი მთო−ვა−რე მო−წყე−ნით ჰნა−თობს მუნ ქალ−სა;
მდი−ნა−რის პირ−ზედ ზის ი−გი, ხელ−თა ჩონ−გუ−რის მ−პყრო−ბე−ლი;
გიშ−რი−სა თმა−ნი ნა−შალ−ნი ჰშვე−ნი−ან სპე−ტაკს საც−მელ−სა,
და დამ−ღერს ი−გი საკვ−და−ვად, ცხა−რე−თა ცრემლ−თა მდე−ნე−ლი:
“ავ-ენანნო, ო−დეს დას−ცხრეთ,
მო−ას−ვე−ნოთ ეზ−დენ სუ−ლი?
რა გარ−გოთ, რომ შე−ი−შუ−რეთ
უ−ბი−წო−ო სიყ−ვა−რუ−ლი?”
“გუ−ლის-სწორო, ერ−თის ცი−ლით
აგ−რე რო−გორ შე−იც−ვა−ლე,
რო−მე ტრფო−ბა ჩვე−ნი ამ ხნით
მას აგ−რე მსწრაფლ ა−ნაც−ვა−ლე?”
“თუ ვერ მცნობ−დი, რად მე−ტყო−დი:
მე შე−ნი ვარ სა−უ−კუ−ნოდ?
სიყ−მაწ−ვი−ლეს რად მილ−ხენ−დი,
თუ მოჰკ−ლავ−დი ა−სე უდ−როდ?”
“რად შე−მი−პყარ მე გლახ გუ−ლი,
უ−მან−კო და უზ−რუნ−ვე−ლი?
რად და−მიჭკ−ნე მე ყვა−ვი−ლი
ყმაწ−ვი−ლო−ბის, ჯერ უშ−ლე−ლი?”
“ეს ნუ−გეშს მცემს, საყ−ვა−რე−ლო,
რო−მე ა−რის სხვა სო−ფე−ლი;
ო−დეს სცნა, რომ ვარ უბ−რა−ლო,
მო−ვედ, მო−ვედ, მუნ მო−გე−ლი!”
სდუმ−და - და მე−ცა ვი−ცა−ნი
ქე−თე−ვან ჰა−ე−რო−ვა−ნი,
ქე−თე−ვან, ნა−ქე−ბი გუ−ლით,
ნა−ქე−ბი მშვე−ნი−ე−რე−ბით!
ნე−ტა რა ქარ−მან და−აზ−რო მი−სის სი−ცო−ცხლის ყვა−ვი−ლი?
მეც ა−მა−ტი−რა მის მხვედრ−მან, მაგ−რამ ვერ ვე−ცი ნუ−გე−ში:
ქე−თე−ვან შუ−ა ქსან−ში−ა მა−რად შე−ერ−თო ღელ−ვი−ლი;
მხო−ლოდ ის−მო−და სა−ხე−ლი ამილბა−რისა ზვირ−თებ−ში!
ჯერ არცერთ მომხამრებელს არა აქვს შეფასება გაკეთებული. თქვენ როგორ გფიქრობთ, რა ასაკის ბავშვისათვის შეიძლება იყოს ეს ლექსი საინტერესო? საორიენტაციო ასაკის მისანიჭებლად, გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში ან გაიაროთ რეგისტრაცია და გვითხრათ, თქვენი აზრით რა ასაკის ბავშვისათვის არის ეს ლექსი საინტერესო. თქვენი აზრი ჩვენთვის მნიშვნელოვანია!
ბავშვისთვის რაიმე საქმის მინდობა სკოლამდელი აღზრდის პერიოდში, უვითარებს მას თვითდაჯერებულობას და კომპეტენციის გრძნობას, ამბობს ბასი. ბავშვი, რომელსაც ევალება ყვავილების მორწყვა ან საშრობიდან ტანსაცმელის გამოღება, დიდი ალბათობით თავად შეძლებს ჩაცმას ან სიმინდის ბურბუშელის მომზადებას. უბრალოდ დარწმუნებული იყავით, რომ თქვენ მიერ მინიჭებული დავალება მარტივად განხორციელებადი იყოს. ასევე, იყოს ნამდვილი საქმე, რომელიც ფიზიკურ დატვირთვას არ მოითხოვს, რადგან სკოლამდელ ბავშვებსაც შეუძლია სამუშაოს შეფასება. მიზანია, შვილმა ოჯახის ქმედითუნარიან წევრად იგრძნოს თავი.
„მასწავლებელი - ზოგჯერ უშვილო,მაგრამ ათასი ბავშვის მშობელი” პირველად რომ წავიკითხე იოსებ ნონეშვილის ლექსი, „მასწავლებელი” საოცა...
სხვა ლექსები ამავე კატეგორიებიდან
დაახლოებით ამავე ზომის ლექსები
დათუნია დრუნჩაგივი ჭიჭინაძე |
|
მერანინიკოლოზ ბარათაშვილი |
|
დედის სიმღერააკაკი წერეთელი |
|
ქალაქისაკენგალაკტიონ ტაბიძე |
|
სოფიოს ზღარბებიმანანა ტონია |
უფრო მცირე ზომის ლექსები
თოვლილუარა ჭანტურია |
|
უფალმა ღმერთმა შენ მოგცეს ოჯახი საძირკვლიანიხალხური |
|
ჟირაფინესტან კუპრავა |
|
ძველი ქართული ანდაზამურმან ლებანიძე |
|
ახალი წელიახათუნა გულიაშვილი |
უფრო დიდი ზომის ლექსები
დედა თბილისიმანანა ტონია |
|
ცხოველთა აღლუმიმანანა ტონია |
|
ჭაღარააკაკი წერეთელი |
|
ქარი არხევდა იტალურ შობის ხეს ტრიპოლისშიგალაკტიონ ტაბიძე |
|
საზიარო ნაკვეთივასილ გულეური |
ზოგადი ინფორმაცია
სასწავლო ცენტრი
ბავშვის სახელები
საბავშვო ლექსები
საინტერესო